Wij doen onze uiterste best om iedereen zo goed en plezierig mogelijk te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat je na de behandeling nog vragen hebt, of een klacht over het verloop of het resultaat van de behandeling.

Wij maken altijd tijd voor overleg hierover tijdens de komende afspraak. Breng het dan gewoon ter sprake, we komen er dan altijd uit!

Als je dat fijner vindt mag overleg per mail of per brief natuurlijk ook.

Ons doel is samen een bevredigende oplossing te vinden. Mocht dit niet lukken, dan bestaat de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachtencommissie. Deze zal, na het eventueel opvragen van extra informatie, bemiddelen in de oplossing van de klacht of een officiële uitspraak doen.

Officiële klachtencommissies verwachten dat er eerst overleg geweest is tussen de patiënt en de zorgverlener. Breng dus in een gesprek de klacht naar voren, en geef de zorgverlener de kans om daarop te reageren.

Hier vind je informatie over de klachtencommissie van MIR Bakker

Hier vind je informatie over de klachtencommissie van PJMR Bakker.